משפחה חוגגת יום הולדת

ארגון ימי הולדת לילדים

כאשר אתם הייתם צעירים ימי הולדת היו הרבה יותר פשוטים. רבעי פיתה עם חומוס לצד ביסלי ובמבה עשו את רוב העבודה והילדים תמיד היו מרוצים. קצת הפעלות ומשחקים והערב הסתיים בהצלחה. כאשר היינו קצת יותר גדולים חיפשנו תקליטן חובב ורקדנו לצלילי הלהיטים של התקופה. אך היום הדברים קצת השתנו; אמנם הילדים עדיין אוהבים במבה וביסלי ותמיד אוהבים לשחק אך נראה שהם הפכו למתוחכמים יותר ובעלי דרישות גבוהות. ארגון ימי הולדת לילדים הפך לסיוט עבור הורים רבים אשר מחליפים עצות אחד עם הורים של ילדים מהכיתה ואפילו מחפשים תשובות באינטרנט. האמת שהלחץ של ההורים הוא די מוצדק, ארגון מסיבת יום הולדת לילדים הוא פרויקט לא פשוט. אולי אין הרבה בצד הלוגיסטי אך בהחלט מדובר בכאב ראש לא קטן מבחינת התוכן.  אז מה עושים או איך מארגנים מסיבת יום הולדת לילדים?

יום הולדת עם קונספט

הדבר הראשון שחשוב לעשות הוא להתאים את התוכן או הקונספט של האירוע לגיל הילדים. אתם ההורים תמיד עושים את אותה הטעות ומנסים לחשוב איך אתם חגגתם ימי הולדת כאשר הייתם בגילם של הילדים; האמת שהילדים של היום הרבה יותר מתקדמים ממה שהייתם אתם בילדותכם. מסיבה זו הדרך הכי טובה לארגן מסיבת יום הולדת היא באמצעות מפעילי יום הולדת המכירים את התחום ויודעים להתאים תכנית מיוחדת עבור הילדים.

חשוב שתבינו שארגון מסיבת יום הולדת לילדים הוא הרבה יותר מלהכין הזמנות ולעשות טלפונים לכל ההורים; להכין שקיות הפתעה ולקשט את הבית; אלו הם דברים פשוטים, האתגר האמתי בארגון מסיבת יום הולדת הוא להפעיל את הילדים. לא כל אחד יודע איך לשלהב את הילדים ולשמור על העניין שלהם במתרחש ולכן תמיד מוטב לתת את הבמה למפעילי יום הולדת מקצועיים.

היום תוכלו למצוא בקלות מפעילים רבים לימי הולדת; ניתן לחפש באינטרנט אך בוודאי מפעילים מומלצים הם נושא לשיחות בין ההורים. מפעילי ימי הולדת יכולים לארגן מסיבת לפי קונספט בהתאם לתחומי העניין של בעל השמחה. מסיבות יום ההולדת היום משלבות הרבה מאוד דמיון וניתן לראות הפעלות בסגנון ״הישרדות״ או מסיבת בקונספט כדורגל או נסיכות לילדות. זוהי הצורה המקובלת היום לחגוג ימי הולדת ועל מנת לעבור את האירוע בשלום ואפילו ליהנות ממנו, מוטב להפקיד את הארגון בידי המומחים.