מטוס בשמיים

איפה נבלה את החגים? – כך נבחר בין חופשה בארץ ובחו"ל

הקיץ מסתיים ורבים מאיתנו מרגישים שיש צורך בחופשה כדי לנוח מהחופשה הזו. אחרי הכול, עם הילדים בבית וכל ההכנות האינטנסיביות לקראת החזרה ללימודים, לא נשאר לנו זמן רב כל כך לנוח. לקראת החגים המתקרבים, אנו כבר מתכננים את ההפוגה הבאה לניקוי ראש מפנק. אחת ההתלבטויות עמן נתמודד יהיה מיקום החופשה. בשנים האחרונות, התרחבות היצע הטיסות והמלונות הזולים הפכו את החופשה בחו"ל לאטרקטיבית מאי פעם, ולפעמים אף יותר מהחופשה בישראל. כדי לסייע לך בבחירה, אספנו עבורך כמה נקודות למחשבה סביב חופשות בארץ ובחו"ל.

קפיצה ספונטנית ללא כאבי ראש

יש משהו מרגיע ולא מחייב בחופשה בארץ. למה בסופו של דבר אנו רוצים את החופשה הזו אם לא כדי לנקות את הראש מכל ההתחייבויות שלנו? כל שנדרש הוא לארוז קליל, להיכנס לאוטו ולצאת לדרך. ניתן לעשות חופשת קמפינג כיפית באחד מנחלי הארץ או להתפנק במלון באילת שיפעיל את הילדים וייתן לנו לנוח. כיום מלונות היוקרה באילת מספקים חוויית שירות שתגרום לך להרגיש בחו"ל ותספיק לחלוטין כדי לעשות קצת ריסטרט לחיים.

להחליף אווירה

לעומת זאת, לפעמים אנחנו רוצים לחוות תרבות, שפה והתנהלות אחרת ולהרגיש כיצד לאט הייאוש נעשה יותר נוח. היום יותר מאי פעם לא נדרשות הכנות כל כך מורכבות כדי לנסוע עם המשפחה לחו"ל. ביקור קצר באתרי השוואת מחירי טיסות החסך והמלונות ואנו מוכנים לצאת לדרך. ניתן גם ברגע האחרון להשיג חופשות שוות ומשתלמות במגוון יעדים בחו"ל. לחופשות קצרות, ניתן לארוז קל, לעשות צ'ק אין עוד בבית וכך חוויית הנסיעה לחו"ל תרגיש כמו עוד קפיצה קטנה לריענון.

איך נבחר יעד?

לקפיצה קטנה ולא מחייבת, מומלץ לבחור ביעד קרוב לישראל ושמציע משהו לכל אחד מבני המשפחה, כדי שנוכל באמת לנוח ולא נטבע בהכנות לנסיעה. יעדים קרובים וקצרי מועד כמו יוון, קפריסין, טורקיה ואפילו ירדן ממזרח ואיטליה ממערב, יאפשרו לנו לקפוץ ולחזור בקלות.

החלטנו לנסוע לחו"ל – איך נחסוך בעלויות?

  • לטיסה קצרת מועד, ניתן לחסוך משמעותית בעלויות על ידי וויתור על מטען. נסיעה עם תיק אישי בלבד בו ארוזים דברים לסופ"ש ארוך, יכולים להוזיל משמעותית את כרטיס הטיסה.
  • בעת ביצוע השוואת מחירים, מומלץ לגלוש במצב "גלישה בסתר" על מנת למנוע מחברות התעופה לבצע מעקב על העדפותיך ולהתאים עבורך מחירים גבוהים יותר.
  • לטיול משפחתי עם ילדים, חבילות "הכול כלול" עשויות להציע את המחירים המשתלמים ביותר ולסדר את כל צרכי החופשה שלך בהסדר פשוט אחד.