זוג הורים עם שני ילדים דגים בים

שלושה יעדים מקוריים לחופשה מושלמת לקיץ עם ילדים

הימים מתחממים והחופש הגדול עוד רגע כאן איתנו. כשאתם לבד, ברור לכם מה אתם אוהבים ואיך ליהנות מהחופשה, אבל עם הקטנים שלנו, מתוקים ככל שיהיו, העלילה מתחילה להסתבך. בין אם אתם חובבי שופינג, תרבות, מוזיאונים, ארכיטקטורה או דווקא מעדיפים לספוג תרבות ובידור ביעדי החופשה שלכם, ילדים מחפשים הפעלות אחרות המותאמות להם. זכרו, ילדים משועממים מתחילים לריב והחופשה הכיפית עלולה להפוך לסיוט. הפתרון המתבקש ביותר הוא מלונות "הכל כלול" המספקים לילדים המון הפעלות ובידור ולכם שקט, מנוחה והרבה זמן לבד. עם זאת, החופשה יכולה להיות הזדמנות נפלאה לבילוי משותף של כל המשפחה ביחד כחווייה מאחדת ומשפחתית ולא כתוכנית בידורית לילדים בזמן שאנו נחים בנפרד. אלו כמה יעדים מקסימים בחו"ל שמתאימים לכל חברי המשפחה ויספקו חווייה בלתי נשכחת.

הרפתקה אפריקאית משפחתית בקניה

עיר הנמל הקסומה מומבסה מספקת הזדמנויות רבות לחוויות בלתי נשכחות ולבילויים שקטים ונעימים. ניתן לאכול במסעדות יוקרה נפלאות בשר ציד ומעדנים נהדרים אחרים במחירי ריצפה ולבלות במלונות נהדרים שיספקו גם הרבה הפעלות לילדים, להימרח על החופים הלבנים ולבלות יום מקסים בשמש וכמובן לקחת טוק-טוק (ריקשה ממונעת) ולצאת ליהנות ממגוון אטרקציות מרגשות לכל המשפחה.

שמורת מסאי מארה

איזה ילד לא חולם על ספארי אמיתי בסוואנה האפריקאית? ניתן לצאת ברכב שטח אל שמורת מסאי מארה ולראות מגוון רחב של בעלי חיים בבית הגידול הטבעי שלהם – ג'ירפות, פילים, היפופוטמים, קרנפים, שלל קופים ואם נהיה ברי מזל, אף אריות וברדלסים. השמורה היא גם אזור המחייה הגדול ביותר של בני שבא המסאי שיארחו אתכם בכפריהם וייתנו לכם ולילדים הצצה אל אורח חייהם השבטי והמרתק.

האי פונזי

צאו לשיט קייקים בתעלות המים בין עצי המנגרובים, חנו על אחד האיים הקטנים שבדרך המופיעים ונעלמים לפי שינויי הגאות והשפל הקיצוניים וצפו בתנינים וצבי ים המשופעים באזור האי. על האי פונזי, נעשה היכרות עם בני שבט השירזי המשמרים את התרבות הסווהילית העתיקה.

לתפוס אמריקה – פארק אחר פארק

האם יש משהו שאומר בילוי מרגש לילדים יותר מדיסני-וורלד? באורלנדו, פלורידה ניתן לבקר בממלכה הקסומה והעצומה ביותר שנוצרה אי פעם לילדים ותרגש מאוד גם את המבוגרים, לפגוש את כל כוכבי דיסני וליהנות ממתקני לונה פארק בסדר גודל שרק אמריקה יכולה ליצור. במתחם נמצא גם מרכז אפקוט, לונה פארק המוקדש כולו להישגי הטכנולוגיה האנושית ומהווה חוויה כיפית ולימודים כאחד. בין מתקנים המדמים טיסה לחלל לחווייה תלת ממדית מטריפת חושים, מצפה לכם חוויה מרגשת.

גם החוף המערבי של אמריקה מציע מגוון הפתעות כמו אולפני יוניברסל בקליפורניה, שלל ערי חוף מלאות באטרקציות ותרבות לכל המשפחה כמו לוס אנג'לס וסן פרנסיסקו ואם נרצה אף ללאס וגאס המזמנת הרפתקאות כיפיות לכל המשפחה.

היער השחור

לחובבי הטבע שביניכם, היער השחור בגרמניה יספק את חוויית היער שיצא מהאגדות. השטח המתפרש על 80 קמ"ר ומשובץ בכפרים קטנים וציוריים הינו קסום ומלא בפינות חמד ובאטרקציות שונות כמו פארקי חבלים, מפעל ומוזיאון לשעונים, ארץ הלגו, אגמים ועוד הרבה יותר.