על טיולים ואפליקציות

כאשר ההורים שלכם יצאו לטיול של אחרי צבא הם בוודאי ניגשו לחנות למטייל ועברו שם על כל הקלסרים המכילים טיפים אשר נכתבו על ידי מטיילים בכתב יד. מאז הרבה דברים השתנו וטיפים אנו מחפשים באינטרנט. הדבר היחידי שאינו השתנה הוא הדחף שלנו לראות את העולם ולהכיר מקומות חדשים ואנשים חדשים. אלו הן חוויות מדהימות שכל אחד חייב לעבור ולא ממש משנה איזה יעד יבחר. אז אמנם אין צורך לחפש טיפים בקלסרים עבים, אך עדיין אנו מחפשים דרכים על מנת להקל, לייעל ולהוזיל את הטיול שלנו. היום, בעולמנו המודרני, ישנן אפליקציות ואתרי אינטרנט אשר מסייעים לנו במסע. הרשו לי להציג שתיים מהן.

uber – כל מי שמטייל צריך תחבורה להגיע ממקום למקום. במקרים רבים הוצאות התחבורה עלולות להיות נטל כבד וברור שנחפש את כל הדרכים על מנת לחסוך בהוצאות. אתם בוודאי מכירים את כל השיטות: במדינות עולם שלישי נתמקח ונחפש שותפים לנסיעה על מנת להתחלק בהוצאות וניסע באוטובוסים ורכבות אשר נחשבים לזולים יותר. אמצעים אלו מעולים לנסיעות בינעירוניות ארוכות אך לאו דווקא לנסיעות בתוך הערים. כאשר אנו נוסעים בתוך הערים אנו בדרך כלל משתמשים בשירותי מוניות. המוניות הן אמצעי יעיל המספק לכם תחבורה פרטית ומהירה אך כמובן שהמחיר בהתאם. אפליקציית Uber מחוללת מהפכה בתחום בכך שהיא מאפשרת לכם ליהנות משירותי מוניות מוזלים. בעזרת האפליקציה תוכלו להזמין נהג שיסיע אתכם ליעדכם בצורה נוחה ממש כמו מונית. אך המיוחד באפליקציה הוא שהיא מאפשרת לכם לבחור בין נסיעה פרטית לבין נסיעה משותפת. כאשר אתם בוחרים נסיעה משותפת אתם יכולים לקבל מחיר מוזל במאות אחוזים ולחסוך לעצמכם הרבה מאוד כסף.

airbnb – בעבר חיפשנו הוסטלים שיאפשרו לנו לקבל חדר במחירים מוזלים אך היום אתר האינטרנט של airbnb פתח בפנינו אפשרויות חדשות ומגוונות. בעזרת אתר זה אמו יכולים למצוא חדרים ודירות להשכרה במקומות שונים בעולם וברמות שונות של מחירים. מבקתה זולה בבליז ועד דירת יוקרה במיאמי, הכל תוכלו למצוא באתר. החיפוש באתר וביצוע ההזמנות הוא פשוט וקל ואתם יכולים לשריין לעצמכם מקום מראש. מטיילים רבים תמיד מתחקרים אחד את השני לגבי רמת החדרים בהוסטלים ותמיד מחפשים אחר המלצות לאן ללכת ולאן לא ללכת. במקרה של אתר זה, לכל דירה יש דירוג וחוות דעת של גולשים. אך שימו לב שגם למשכירי החדרים ישנו דירוג ולכן חשוב שתתנהגו בצורה מכובדת.