טיול בטן-גב VS טיול אקטיבי

בני האדם נחלקים ל-2: כאלה שאוהבים לעשות בטן-גב בטיול שלהם, וכאלה שאוהבים לטייל, לראות, להתרוצץ, כמה שיותר. נכון ש"על טעם וריח…" אבל בכל זאת, החלטנו להתעמק קצת בזה וקצת בזה ולעזור לכם להחליט איך יראה הטיול הבא שלכם.

לא רק הכל כלול

אצל מרבית האנשים הביטוי "בטן-גב" מתקשר ישירות לטיול הכל כלול, והכל כלול מתקשר ישירות לטיול ישראלי טיפוסי. אז תרשו לנו לומר לכם משהו, אם לא הייתם בתאילנד, אתם לא יודעים מה זה בטן-גב באמת! טיול בטן-גב לא חייב להיות העמסה לא מבוקרת של אוכל, רביצה מול הבריכה והתרחקות ברדיוס של קילומטר מהמלון. בטיול מסוג זה אפשר גם לראות דברים, אתרים, שופינג ועוד, כאשר העיקרון המנחה הוא – לא לרדוף ולא להיות בלחץ. אם אתם עושים הכל באיזי, אתם לחלוטין נשארים בהגדרה של בטן-גב.

הכל כלול מאידך, זה פינוק אמיתי. כיום אפשר למצוא המון יעדים שמציעים חופשות הכל כלול וזה ממש לא מה שזכור לנו מפעם.

אקס קיוז מי, באיזה שעה השמש זורחת כאן?

הנמרצים בינינו שעבורם חופשה זה לראות ולהספיק כמה שיותר, לא יתחברו כ"כ לקונספט של בטן-גב. מצד שני, חופשה שכזו פותחת בפנינו מגוון של אפשרויות: להכיר את העיר או המדינה בה אנחנו שוהים בצורה הטובה ביותר, לבקר בכל האתרים, המוזאונים והאזורים החשובים, אם אתם חולי מוזיקה אז ביקור בפסטיבל מוזיקה הוא בהחלט אופציה עם לינה בקאמפינג וכל המסביב. כמובן שיש גם טיולי טראקים, ג'ונגלים וכו'.

 

לא משנה אם אתם טיפוסים של בטן-גב, או מהטיפוסים הנמרצים, דבר אחד חשוב וקריטי שיכול להפוך את החופשה שלכם לסיוט או לתענוג הוא בחירת הפרטנר. אתם רוצים לעשות את הדברים בקצב שלכם ולבלות עם מישהו שנהנה מאותם הדברים ונמצא באותו ראש.