טרנדים בעולם הילדים

כאשר מחפשים מתנות לילדים, או אולי גימיקים לאירוע, חשוב להכיר את הטרנדים של עולם הילדים. הילדים של היום חשופים הרבה מאוד לאינטרנט ולטלוויזיה ומשם צומחים להם כל מיני טרנדים שאנו המבוגרים לא תמיד מכירים. אנו ההורים אולי חושבים על רעיונות שנראים לנו מעולים כי זה מה שאנו מכירים מילדותנו אך דברים אלו עלולים לאכזב את הילדים אשר חיים בעולם שונה מאוד מזה שאנו מכירים.

כאשר רוצים לארגן אירוע, למשל מסיבת בר מצווה, חייבים להכיר היטב את הטרנדים של עולם הילדים. זהו האירוע שלהם, אירוע אותו הם יחגגו עם חבריהם – ברור לכם שהם רוצים להרשים את החברים ולכן צריך לחפש על מיני גימיקים לאירוע אשר נחשבים לטרנדיים.

בלון בצורת דינוזאור

אחד הדברים הבסייסים כאשר מחפשים גימיקים לילדים, כאלו המשמשים לאירועים, הוא הפרסונליזציה או המיתוג האישי. אתם רוצים למצוא גימיקים טרנדיים אשר יש בהם איזו נגיעה אישית. לדוגמה חולצות מודפסות עם שם הילד ותאריך בר המצווה יכולות להיות משהו אישי. אולי זה לא הדבר הכי טרנדי כרגע אך זה ממחיש את הנקודה. גימיק אשר יגרום לילד להרגיש מיוחד כאשר הוא יראה את כולם עם החולצות הנושאות את שמו. באופן דומה אפשר למצוא הרבה גימיקים לחתונות ואירועים מהסוג הזה אך לאו דווקא טרנדים המתאימים לילדים.

גרפיטי על כובעים

אחד הטרנדים הלוהטים היום הוא גרפיטי על כובעים. הכוונה היא לכובעים הצבועים בסגנון גראפיטי מיוחד, עליהם רושמים בדרך כלל את שם הילד החוגג אירוע. למשל זהו יכול להיות גימיק מעולה לבר המצווה של הילד כאשר כל הילדים יקבלו כובע עם שמו. המיוחד בטרנד זה הוא שהכובעים נצבעים באופן אישי במהלך האירוע. כלומר לא רק שזהו גימיק שמחלקים לאורחים, זוהי ממש אטרקציה מעניינת לראות איך מכינים את הכובעים במהלך האירוע. אמנם מדובר בלהיט בקרב בילדים אך אל תסיקו מסקנות כאילו רק ילדים נהנים מגראפיטי על כובעים. זוהי אטרקציה לכולם במהלך האירוע ואפילו ישנן חברות מסחריות,  שתחום פעילותן בכלל לא קשור לילדים, אשר משתמשות בכובעים אלו לצרכי יחסי ציבור וקידום מכירות.

אנחנו כהורים רוצים לשמח ולרצות את הילדים, זה בסדר גמור כאשר זה נעשה בצורה סבירה. אך לא תמיד אנו יודעים איך. האמת שבבית יש לכם את כל התשובות; אם אתם רוצים לדעת דבר אחד או שניים על טרנדים בעולם הילדים, פשוט תשאלו אותם. אם אתם מתכננים אירוע עבור הילדים והאפשרות של כובעים עם גראפיטי (או טרנד אחר) עומדת על הפרק, מומלץ לקבל את ההחלטות יחדיו עם הילדים. האמת שלקבלת החלטות משותפת יש הרבה מאוד ערך חינוכי. אתם יכולים לדבר בחופשיות עם הילדים על נושאים של תקציב וקבלת החלטות ולתכנן יחדיו את האירוע. כך אתם יכולים להשיג כמה מטרות: אתם תלמדו קצת על הטרנדים של עולם הילדים, דבר שיעזור לכם להתקרב אליהם ולהכיר את עולמם המורכב; הילדים ירגישו שמשתפים אותם בהחלטות של בוגרים וכך יקבלו בהבנה את הדברים שאינם במסגרת התקציב.