על ספרים וטיולים

יש אנשים שאוהבים טיול מלא אטרקציות הדחוסות בלוח זמנים צפוף; בדרך כלל הם מעדיפים לראות כמה שיותר ואינם נשארים רגועים במקום אחד. אם הם נסעו לפריז אז הם ירצו לבקר בכמה שיותר מקומות תיירותיים ולא לשבת חצי יום בבית קפה ולקרוא איזה ספר מעניין. לעומתם ישנם אנשים אשר נהנים מהרוגע ואינם אוהבים את ההתרוצצויות הרבות. אלו הם האנשים אשר יכולים לבלות חודש בחוף הים של תאילנד או גואה או כל מקום אחר אשר נותן להם את השקט שלהם.

אם אתם מהאנשים שאוהבים את זמן האיכות, את הרוגע והשלווה אז בטוח אתם גם אוהבים לקחת איתכם ספרים. ספרים זוהי דרך נעימה מאוד להעביר את הזמן ומומלץ לקחת אותם לחופשה. אם אתם בעניין, אספנו עבורכם רשימה של כמה מספרי המסעות המומלצים.

מסעותי עם דודתי / גרהם גרין – ספר מסע והרפתקאות המתפרש על פני ארצות רבות. בעצם הספר עוסק בנושאים קצת יותר כבדים כמו מוות, משפחה וזקנה אך הוא עושה זאת בצורה מלאת הומור באמצעות מספר סיפורים עם או בלי קשר ביניהם. הספר מהתחיל בהלוויית אימו של הנרי פולינג, טיפוס בעל חיים משעמיים ואפרוריים אשר יוצאים מהשגרה ומאבדים שליטה בהרפתקאות משונות דווקא ברגע בו שורפים את גופתה של אמו.

קווי רוחב כחולים / טוני הורביץ – ספר מסע מעניין ומומלץ וגם קצת שונה. הספר עוסק בקפטן ג׳ימס קוק אשר נחשב לאחד ממגלי הארצות הגדולים המוכר בזכות מסעותיו לטהיטי, ניו זילנד ואוסטרליה. הספר משלב הצצה ליומניו של קפטן קוק המתאים את המסע שעשה לצד תיאורי המסע המודרני והם משתלביו יחדיו לעוד מסע להבנת אישיותו המעניינת של קפטן קוק. בהחלט נותן נקודת מבט לנושאים ופרקים בהיסטוריה שאולי קצת פחות מוכרים לרובנו.

מסעות בלי קנה מידה / משה גלעד – ספר מסעות המשלב עבר והווה ושם אותנו לצידם של גדולי הנוסעים ההיסטוריים. הספר עוסק במפות היסטוריות ומגוון סיפורי מסע מעניינים הנותנים לנו נקודת מבט מעניינת על העולם שבו אנו חיים. עולם אחוז תזזית ומלא באשלייה; עולם המשתנה ללא הרף תוך כדי ניסיונותינו להכירו.

מדריך הטרמפיסט לגלקסיה / דאגלס אדאמס – ספר מסע בדיוני ומשעשע המביא את סיפורו של ארתור פיליפ דנט אשר נגזר עליו בתוקף הנסיבות לנדוד ברחבי הגלקסיה לאחר שכדור הארץ הושמד לצורך הקמת דרך אינטרגלקטית. במהלך הספר מתוודעים לנחיתותם של בני האדם ופוגשים את כל מוזרויות היקום וגם הניסיון למצוא את התשובה למשמעות החיים.

Wild מסע רגלי לגילוי עצמי / שריל סטרייד – הספר מתאר את סיפורו של שרייל סטרייד אשר יצאה למסע רגלי של למעלה מ 4000 קילומטרים לאחר שאמה נפטרה מסרטן ונישואייה התפרקו. הספר נחשב לספר העצמה נשית אך בהחלט גם הקהל הגברי נהנה מאוד מהספר. תיאורי המסע המפורטים לוקחים אתכם לעומק החוויה עם צורת כתיבה אמתית הנוגעת בכולנו.