טיול משפחתי להודו

הודו היא אחד מיעדי התיירות המועדפים על תרמילאים רבים. רבות כבר נכתב על הודו וכל מה שיש לה להציע. בהודו יש הכל – נופים, תרבויות, מאכלים, טבע, תרבות ועוד הרבה אטרקציות. מי שהיה בהודו יעיד שלהודו יש קסם מיוחד. התרמילאים היו הראשונים שגילו את הודו אך לאחר מכן גם אנשים בגילאים מבוגרים יותר החלו לטייל בהודו ולהתאהב בקסם שלה. היום ישנו טרנד חדש והוא טיולי משפחות להודו. לפעמים אלו הורים צעירים עם ילדים קטנים ולפעמים קצת יותר מבוגרים עם בני נוער, אשר בוחרים בטיול משפחות יוצא דופן. אז עזבו אתכם מאירופה הקלסית או דיסנילנד ובואו לראות את הודו כפי שמעולם לא ראיתם.

טיול משפחתי להודו הוא חוויה יוצאת דופן ושונה מכל טיול אחר לחו״ל. ראשית כל בשביל טיולים להודו יש לקחת את הזמן והם ממש שונים מגיחות קצרות לאירופה. יש לכך הרבה מאוד סיבות; ראשית כל הודו היא ענקית ויש הרבה מה לראות. שנית הודו מתנהלת בזמן משלה ולא תמיד הכל הולך לפי התכניות שלכם. שלישית… להודו צריך להתרגל; נחיתה בהודו יכולה להיות קצת קשה ברגעים הראשונים אבל צריך לקחת נשימה עמוקה להיות בטוחים שזו התחלה של חוויה מופלאה. הודו היא גם מדינה זולה במיוחד, דבר שמאפשר לטייל זמן רב גם בתקציב קטן.

טיול בהודו הוא הזדמנות מעולה למשפחה לבלות יחדיו ולהתחבר אחד לשני. לא תמיד קל לטייל בהודו כי היא מתנהלת בקצב ייחודי ושונה ממה שאתם מכירים, אך דווקא כאן נמצא סוד הקסם וכאן מתחילות החוויות המגבשות את כל המשפחה.

אז מה אתם צפויים לפגוש בטיול משפחתי להודו?

מלבד ההזדמנות הנהדרת להכיר אחד את השני ולהתקרב, אתם גם צפויים להכיר אנשים חדשים. בהודו תפגשו אנשים מכל העולם וזוהי הזדמנות מעולה להורים ולילדים ליצור קשרים חברתיים ולהכיר אנשים ממדינות שונות. בהודו לא צריך להתאמץ, זה קורה באופן  טבעי.

מלבד התיירים אתם תפגשו את ההודים והתרבות העשירה שלהם; כל רגע בהודו הוא רגע מעניין ובכל מקום תראו דברים מפתיעים. להודו יש תרבות עשירה מאוד עם מקדשים ומסורות מאוד מעניינות וזהו חלק מהיופי של הודו. קצר הדף מלהזכיר את כל מה שתראו בהודו ואפילו עוד לא נגענו באוכל ההודי שהוא חוויה בפני עצמה. את זה כבר נשאיר לכם לגלות לבד בטיול, להתראות בהודו.