טיול משפחתי בארה״ב – רעיונות להשראה

חושבים על טיול משפחתי לארה"ב? זה בהחלט מומלץ. אמנם קצת רחוק אך ארצות הברית היא מדינה ענקית ויש בה הרבה מאוד מה לראות. מקליפורניה בדרומה ועד ניו יורק בצפון ישנם הרבה מאוד דברים מעניינים: נוף מדברי, הרים מושלגים, תופעות טבע מיוחדות, תרבות אורבנית, מוזיאונים ושפע של בילויים ואטרקציות תיירותיות. ישנם אנשים אשר לוקחים את הזמן ומבלים תקופה של מספר חודשים בארה"ב על מנת להכיר אותה לאורכה ולרוחבה. אך רוב האנשים מגיעים לביקורים קצרים יותר ומתמקדים באזור מסויים, אם זה מצבכם אתם אולי מתקשים להחליט היכן כדאי לבקר. אז להלן רשימה קצרה של כמה מהאטרקציות הפופולריות ביותר בארה"ב, רשימה זו תיתן לכם השראה.

הבית הלבן – משכן נשיא ארה"ב, המקום בו מתקבלות ההחלטות החשובות בעולם אשר משפיעות על כולנו הוא לא רק מרכז פוליטי אלא גם אטרקצייה תירותית. כל מי שמגיע לוושינגטון יכול להצטלם על רקע הבית הלבן. ישנם סיורים בבית הלבן אך מאז פיגועי הטרור במגדלי התאומים הם לא ממש מעשיים, הם מתקיימים בקבוצות קטנות ומספר המקומות מאוד מוגבל. סיור שכזה יש לתאם חצי שנה מראש!

מפלי הניאגרה – על גבול ארה"ב וקנדה נמצאים מפלי הניאגרה המרשימים. אנו הישראלים שמתרגשים מזרימת החורף בירדן עומדים בשוק מול עצמת המים וכמותם. מפלי הניאגרה הם אתר תיירותי נחשב מאוד והם כוללים מספר אטרקציות המאפשרות לתיירים לחוש היטב את עצמת המים.

מפלי הניאגרה

פארק ילוסטון – חובבי הטבע והנופים מוזמנים לבוא ולהתרשם מפארק ענק הנמצא בשטחן של 3 מדינות. זהו הפארק הראשון שהוכרז בארה"ב ב – 1872. הוא ידוע מאוד בזכות הגייזרים המפורסמים שלו אך הוא מלא בתופעות טבע, נופים ובעלי חיים. קראו עוד על פארק ילוסטון.

אורלנדו – העיר אורלנדו מהווה מוקד תיירותי מרכזי בארה"ב והיא כוללת שפע של אטרקציות המתאימות לכל המשפחה. בין האטרקציות המפורסמות ניתן לציין את פארק דיסני האהוב כל כולם, מרכז החלל קנדי, אולפני יוניברסל ועוד רבים אחרים.